måndag 8 november 2010

Fortsättning

Det är lika roligt varje gång någon kommer fram och säger att de läser min blogg. Då känns det värt att fortsätta skriva även om bloggen för tillfället saknar någon särskild riktning. Träning javisst. Jag måste bara sätta ett mål som jag verkligen kan sträva mot. Eller så måste jag inte det. Kanske räcker det med att berätta om hur jag tränar nu, och vad jag hade tänkt göra i framtiden. Inom prestationsområdet alltså.

Jag ska innan jag dör...
...Åka Vikingarännet.
...Åka Vasaloppet.
...Springa ett maraton (minst).
...Genomföra en Iron Man på Hawaii.

Detta var mål i stigande svårighetsgrad. Självklart blir det en massa andra dumheter på vägen, men nu vet ni lite vart jag är påväg.

3 kommentarer:

  1. Men har du inte missat en tävling mellan marathon och Hawaii :-?

    SvaraRadera
  2. Menar du Kalmar Iron Man, där du kommer förnedra en stackars icke simkunnig och hjulbent cyklist? ;p

    SvaraRadera
  3. Här har du lite tider att bita i.

    Vikingarännet: 2.40
    Vasaloppet: 3.38:57
    Maraton: 2.03:59
    Hawaii Iron Man: 8.04:08

    SvaraRadera