onsdag 1 december 2010

Vidare

Jag gick vidare till nästa omgång av spinledaruttagningen! Så nu ska jag välja två låtar och göra ett minipass av dem. Tips på låtar?

I övrigt är jag glad att jag inte är cyklist när det är såna askalla dagar som det är nu. Minns förra året när man förfrös händerna och fötterna 3-4 ggr/vecka. I snitt hade jag nog 11 lager kläder på mig under träningspassen.

En sommarbild. Passar bra nu såhär när man undrar hur man ska få bilen att starta, eller när man ska ha tid att byta till vinterdäck. Men på tal om vinter så köpte jag nya skatestavar igår. Helkolfiber och styvare än styvast. Kommer bli skillnad mot mina blytunga aluminiumstavar.

Nu snart mot jobbet!

5 kommentarer:

  1. Går även att cykla inomhus ;) Tänkte jag göra imorrn med ett lager kläder på utvalda ställen :D

    Fint med en sommarbild på Ann's Flash, undrar när det är så fint ute igen

    SvaraRadera
  2. Walk Idiot Walk med The Hives. Den är ingen typisk spinlåt men har spikrak takt och tydliga refränger där det är lätt att göra övningar. Annars funkar Kent och VinterNoll2

    SvaraRadera
  3. Jonas: Cykla är iofs urkul var man än är :D
    Henrik: Kent alltså, radikalt förslag :p

    SvaraRadera
  4. Har kört pass en termin nu på F&S o det e hur kul som helst. Kul o gedigen spinnutbildning väntar under våren. Välkommen i gänget.

    Nicke H. (runda glasögon)

    SvaraRadera
  5. Nicke: Jag är inte riktigt där än. Ska klara uttagning nummer 2 också...

    SvaraRadera