tisdag 8 juni 2010

Visfestivalen

Jag upptäckte precis att Visfestivalen i Västervik detta år krockar med MTB SM. Suck. Jag som hade tänkt att gå då bland annat Caj Karlsson ska spela. Men nu tror jag nog det är bäst att fokusera på SM och inte springa på festival, även om just Visfestivalen inte är likhetstecken med tält, leråker, folköl och bajamaja.

Foto: Visfestivalen.se

Däremot såg jag att Kent spelar på Peace & Love den 1 juli. Någon som vill med mig dit? Jag kommer visserligen att sjunga med i alla texterna, men förhoppningsvis spelar de så högt att det inte hörs så mycket av min skönsång...

1 kommentar:

  1. Kent spelar även på Arvika, "Rättviksveckan". De spelar även på Hultsfred veckan innan. Hoppas det passar så man kan åka ner någon dag till Arvika innan SM drar igång

    SvaraRadera