tisdag 15 juni 2010

Skolstart

Har idag som igår varit vid IKHP-stugan för att lära ett gäng glada ungar att trampa skogscykel. Skulle jag kunna tänka mig att arbeta en del med. Får baka in det i min företagsverksamhet längre fram i livet.


Även jag hann få lite träning på eftermiddagen. Passade in den mitt emellan två regnskurar (nästan i alla fall) och körde runt Landsjön och sen upp vid Skärstad Kyrka och tillbaka stora vägen. Benen var väl som förväntat typ. Ingen topphastighet alls, men ett lagom dieseltempo som jag ska försöka sätta turbo på de närmsta veckorna inför SM.

2 kommentarer:

  1. Det är härliga ungar, brukar tampas med dom på onsdagskvällarna, kör inte hårdare i morgon än att de orkar vara med på vanliga träningen också!
    Förresten är det himla synd att man är för gammal för att gå i cykelskola...

    SvaraRadera
  2. Du får leta reda på en cykelhögskola :p

    SvaraRadera