onsdag 16 juni 2010

Liftrännan

Många duktiga ungar idag på mtb-skolan. Tycker även jag själv var lite duktig senare på eftermiddagen när jag körde 10 gånger i liftrännan vid IKHP-stugan. Föll ihop av smärta i låren efter sista intervallen. Liftrännan är så brant att man måste ta i max för att ens ta sig upp, ska man dessutom försöka köra fort också gör det helt enkelt ont.

X

10 st liftränne-intervaller avklarade. Benen var faktiskt ganska pigga idag vilket är bra för mitt psyke.

Ann tränade med de andra från IKHP men avslutade med att köra uppför rännan. Ska heller inte glömma Ekman som körde rännan och hejade på mig.

5 kommentarer:

  1. Bena är helt döda nu...men jävla vad snabb jag kommer vara om några veckor:)

    SvaraRadera
  2. Nästa vecka kanske, eventuellt det kan bli så att jag vågar mej på tortyrrännan... ;)

    SvaraRadera
  3. En fråga - säljs era teamcyklar efter säsongen? Tycker att de är rätt fräna...

    SvaraRadera
  4. Anonym: Yes, de kommer vara till salu i början av oktober!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera