söndag 6 juni 2010

Gissa vad? Sladdpass såklart!

Jo absolut, ni läste rätt. Jag har sladdat i skogen idag också. Samma gäng som igår (Magnus och Ann) men idag fick vi sällskap av Majk the Bajk också.
Stigar i Råslätt, Hovslätt och Norrahammar hann vi med innan den obligatoriska piren-glassen.

Sedan blev det lek i Tennisparken med ett par vänner, en filt och en glass. Majk och jag passade även på att spela lite speedminton som är som utomhusvarianten av badminton. Typ.

På kvällen mat på Twin City och en promenad på Vätterstranden. Då hade även Magnus och Jenny anslutit.

Imorgon börjar den riktiga träningen igen så då behöver ni inte läsa om allt annat onödigt jag har för mig hela dagarna. Även att det är allt det onödiga som får mig på gott humör för tillfället.

3 kommentarer:

  1. har du några däck kvar efter veckans alla sladdpass??

    SvaraRadera
  2. Anonym: Jag är ju proffs. Däck är icke ett problem då ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att du roa dig, det är då du laddar dit batteri. Mv.CLT

    SvaraRadera