onsdag 9 juni 2010

Good times

Jag har en massa bilder på datorn från hela min cykelkarriär. Just nu satt jag och bläddrade igenom mappen med bilderna från 2004 och kom då över denna från Mjölbys cuptävling.

Foxy Flanders inte ens 22 år fyllda. Bleka ben, jag vet, men detta var i mitten av april och jag hade inte varit på träningsläger utomlands innan.

Jag hade toppform i Mjölby och kom trea endast slagen av två landslagsåkare, en från Danmark och den andra från Norge. Benen var bara pigga hela racet och jag kunde pressa allt ur dem.

Det är denna känsla jag saknat på slutet. Hittar jag inte tillbaka är det tyvärr slut på min karriär, dock är jag egentligen alldeles för envis för att ge upp. Jag siktar nu på SM och vill där hitta rätt känsla, kanske inte vara snabbast, men jag ska f-n vara tröttast efter loppet i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar