tisdag 7 september 2010

Surfar igen

Äntligen verkar mitt internet ha kommit igång igen! Dock har jag för tillfället inte tid att göra ett längre inlägg, men nu kommer det i alla fall framöver bli mer rapporterande från min framtida kyrkstafett, Vikingarännet, skatevasan och Iron Man. Nystart igen kanske man kan säga.

Jag har även klart att jag ska träna Marcus Persson och Ann Berglund under det närmsta året. Två cyklister som har stor potential och framförallt en realistisk inställning till cyklingen.
Marcus är landsvägscyklist och har som bästa placering en mycket fin 3:e plats på USM-linjeloppet.
Ann har en bakgrund som elitsimmerska med så många SM-medaljer att jag inte ens kan räkna så långt. Hon kom 2:a på SM i MTB och satte även nytt banrekord på Finnmarksturen samt vann Bockstensturen i år. Dessa två kommer ni även få följa lite från min blogg i fortsättningen.

I övrigt planerar jag att börja som spinledare på Friskis & Svettis i Jönköping. Dock har jag inte anmält mig än, men om jag nu skriver om det måste jag ju ta tag i det hela.

Blev visst ändå ett hyfsat långt inlägg trots att jag inte har tid. Därför har jag galet bråttom just nu. Hopp!

2 kommentarer:

  1. Ja, nu är det ju inte bara att "börja som spinledare".... först är det uttagning i två steg som man ska ta sig igenom...

    SvaraRadera
  2. Självklart, men om jag nu har skrivit det på bloggen måste jag ju ta tag i det hela, med allt vad det innebär. Verkar finnas så många glada funktionärer på Friskis som nog kommer supporta mig! ;p

    SvaraRadera