fredag 17 september 2010

Endorfiner!

Längesen jag hade en sån skön känsla i kroppen! Har kört ett stenhårt styrkepass med en jobbarkompis. Vi fokuserade på rygg och triceps idag. Eftersom att styrketräning inte är min paradgren tog jag tacksamt emot tips från Tobias under de olika övningarna. Jag slet som ett djur på de olika maskinerna samt vikterna, så antar att jag kommer bli straffad för det i morgon.

Vad som mer händer i morgon är att jag ska springa en löpartävling uppe vid Hallbystugan. 10 km i deras galet backiga terräng. O ve! Ska dock bli hur kul som helst! Jag är laddad som fasen nu när jag har träningsendorfinerna på högvarv i kroppen.

Vad som mer händer i morgon är att Anna och Johan ska gifta sig. Johan ringde i veckan och frågade om jag ville komma. Självklart ville jag det, men sedan dess har jag haft ångest efter att få tag på en kostym... Men som vanligt löser sig det mesta. Idag när jag var inne och tog en fika på La Gott lovade Oskar där att jag skulle få låna hans figursydda kostym. Visserligen ser jag inte klok ut i sådan utstyrsel, men vad gör man inte för ett par kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar