torsdag 9 september 2010

Idol

Ingen har väl missat att Idol är igång igen. Inget jag tänkt söka till efter att blivit utsatt för Singstar ett par gånger för mycket. Jag själv har nog aldrig haft någon egentligen idol, har alltid varit imponerad av alla som satsar hårt på sin idrott eftersom jag vet vilket slit det är. En kille som slitit hårt var en kund som var inne på jobbet idag. Han hade genomfört Kalmar Iron Man i somras och efter att ha pratat med honom ett tag var jag ännu mer sugen på att ge mig på den ultimata triatlon-utmaningen.
Men först blir det mountainbike-tävlingen Husqvarna Mountain nu på lördag. Auf gehts!

Sprang till jobbet idag och hade en bra tid på de 3,6 km, 14:25. Känns som jag börjar få ett bra löpsteg nu och det ska ytterligare förbättras i morgon då jag äntligen ska testa nya skor! Wiihoo! Watch out Usain Bolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar