fredag 10 september 2010

Nya löparskor!

I morse lite innan jag egentligen började jobbet hade jag stämt träff med Tobias från Skellefteå som numera jobbar på Team Sportia. Han är grym på allt som finns att veta om alla olika skor. Vi gjorde en löparanalys där jag bland annat fick springa på ett löparband för att komma fram till vilken sko jag skulle ha. Detta är vad resultatet blev:

Asics GT 2150. En stabil sko som ska passa mitt löpsteg optimalt. Och som gammalt proffs strävar man ju efter att optimera sin omgivning, eller i alla fall, utrustning.

Tyvärr ingen tävling för mig i morgon då jag fått en förkylning, så jag kommer att ställa upp som speaker istället. Tänkte jag skulle bränna en skiva som jag kan spela så att deltagarna taggar till. Kent blir nog bra...

1 kommentar:

  1. ja kent blir bra. Spela "Det är långt mellan Flen och Paris. De borde ju peppa vem som helst. Hahaha. Lycka till med snacket.

    SvaraRadera