lördag 23 oktober 2010

Utgång

Ikväll blir det lite fest faktiskt, efter mycket turer hit och dit. Men först lite seriös rapportering om min nystartade träning.

Tisdag: 29 min löpning, lite fart/kortdistanspass, kändes bra
Onsdag: 70 min spinning intensiv, kändes ok men inte mer
Torsdag (FM): 26 min löpning, kortdistans, var tungt (EM): 60 min styrka på gym, triceps och rygg, kändes bra
Fredag: Vila
Lördag (FM): 14 min jobblöpning, (EM): 17 min frånjobbetlöpning

Om man räknar ihop tiden så blir det skrattretande lite (Obs, jag jämför med mitt tidigare liv), men jag är igång med kontinuerlig träning igen i alla fall, vilket känns bra!

Måste bara försöka få ett ordentlig mål med träningen, jag har svårt att bara träna för träningens skull. Har ju offentligt gått ut med att jag ska köra skate-vasan, så får helt enkelt anmäla mig dit.

I morgon verkar det kunna bli ett höstsladdarpass. Men vi får se, nån form av aktivitet måste jag få ihop då en ledig dag inte kan slösas bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar