tisdag 5 oktober 2010

Oktoberrutiner

Cyklistränderna är svåra att få bort, både de på benen och de mentala. I oktober vilar alla cyklister, man slappnar av och tar det lugnt. Efter en hel tävlingssäsong när man varit fokuserad varje träning och tävling så är det därför lätt att bli sjuk när man helt stänger av sitt fokus. Samma sak börjar hända i år, även att jag inte längre kan klassa mig som tävlingscyklist, blir jag ändå förkyld när oktober är igång...



För trösta mig med att jag nog ska köpa denna cykel... (Vet att jag redan visat den, men den kan allt få komma i repris)

4 kommentarer:

  1. Den där cykeln är riktigt snygg. Pimpa den med röda aluskruv och klämma så ser den nästan ut som min.... ;)Eskil

    SvaraRadera
  2. Ja den är grym, hoppas att vi kommer få se den på någon tävling. Mv CLT
    "OBS" Dom söker spinningledare nu på Friskis, det bara att gå upp.

    SvaraRadera
  3. Stiligt inköp!

    Och det där med förkylning minns jag väl... men nu, efter ändrad kost och lite annat trix så har jag inte varit förkyld på ett år!

    SvaraRadera
  4. Eskil: Jag har faktiskt röda planer för cykeln ;)
    CLT: Anmälan inlämnad! Tack för att du uppmärksammade mig!
    Matilda: Av någon anledning brukar jag aldrig slippa undan en förkylning i oktober...

    SvaraRadera