söndag 31 oktober 2010

Inte död

Men upptagen.
Blir lite väl mycket ibland med jobb och när man ska försöka träna ordentligt. Bloggandet har hamnat på efterkälken, men ska ge er en bild av livet sen sist.

Först och främst träningen,

Måndag: Vila
Tisdag: FM, 40 min, Gym på friskis, ben och mage, rygg. EM, 2 h badminton.
Onsdag: 1 h Badminton
Torsdag: 17 min, Löpning
Fredag: FM, 15 min, Löpning, EM, 1 h badminton.
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Fortfarande inga mängder, men oh så kul! Ska satsa på löpning, spinning och badminton nästa vecka. Börjar med att skena till jobbet tror jag.

I övrigt har det som sagt varit en del på jobbet, min nya cykel har dykt upp så har skruvat lite med den.
Igår var det ett hejdundrande Halloweenparty, lyckligtvis var jag inte den enda som dissat att klä ut mig. Blev en och annan lättöl under kvällen vilket gjorde att dagen idag var lite trögstartad, men vintertid och Couplings gjorde det hela mycket lättare.



Couplings är typ som Vänner fast en brittisk variant. Ovanligt kul och jag gillar även ledmotivet till serien.



Perhaps perhaps perhaps.

Nu dags att göra lite nytta i form av träningsplanering för mina duktiga adepter.

Skön söndagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar