onsdag 27 oktober 2010

Träningstisdag

Började dagen med ett pass på Friskis. Körde mina gamla benövningar och kunde konstatera att jag ganska lätt kunde köra på förra årets belastning gällande vikter. Dock körde jag inte ett lika långt pass utan kortade ner det lite samt la in lite överkropp också.

Ner till jobbet, morgonfikade och startade dagen med en bra känsla i kroppen. Den känslan nådde nya höjder på lunchen när det visar sig att min nya cykel har kommit! Yeah baby, yeah! Den är så snygg, lätt och vit att det tåras i ögonen.

Efter jobbet stannade jag kvar och monterade ihop hojen. Men sedan fick jag lämna den ensam då jag för första gången på väääldigt länge skulle lira badminton. Var hur kul som helst, men tekniken satt inte riktigt där den skulle och därmed fick de andra höra en hel del svordomar...

Nu ska jag till min cykel igen! ...Jobbet menar jag förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar