tisdag 18 december 2012

Orange

I mitt föregående liv när jag var proffs i laget Team Firebike (senare Team Firebike-Drössiger), var teamfärgen orange. Nu när jag gör comeback gör även denna färg det.

För er som var med runt 2000-talet så var alla cyklisters mer eller mindre hemliga dröm att få köra för Team Crescent. Jag själv kom aldrig med i just det teamet. Men nu är det alltså dags. Crescent kommer stötta mig mot topp 10 på Cykelvasan samt i den övriga långloppscupen. Jag kommer inte vara själv i teamet utan får sällskap av en riktig storcyklist som jag dock inte än kan avslöja namnet på.
 
Den klassiska Ultiman. Numera med kolfiber och Eastonhjul. Finns i 26" och 29". Storhjulingen är mitt val och kommer bli optimal på långloppen under säsongen!

2 kommentarer:

  1. Bra dääääär Anders!

    /M.Wilensjö

    SvaraRadera
  2. Hej Anders!
    Skulle behöva komma i kontakt med dig, har du någon mailadress?

    Mvh
    /Micke
    bergskungen@hotmail.com

    SvaraRadera