fredag 23 november 2012

Knock out och over and out

29 minuter stod det på min pulsklocka när jag kom tillbaka till hotellet. Inget skämt. Hade inte glömt starta den. Jag var bara helt och fullt totalt tom på alla sorters energi. Redan efter 10 min i nån elak uppförsbacke såg jag suddigt och mådde illa. Beslutade mig då för att lägret fick vara slut några timmar tidigare än planerat. Eftersom jag var så pass trött har jag tydligen redan fått ut så mycket jag kunde av veckan här nere i Spanien. Och. Jag är otroligt nöjd, till och med stolt, över att jag orkat så länge jag ändå gjort! Jag är grym.

Nu blickar jag mot nya djärva mål.
 
Har precis ätit på en italiensk restaurang och druckit öl på en belgisk krog. Återstår att sova på det spanska hotellet och i morgon åka till det svenska landet.

2 kommentarer: