söndag 6 januari 2013

Skämmes

Ja nu har mina inlägg verkligen lyst med sin frånvaro i vintermörkret. Illa. Kommer bli en hel del förbättring framöver då jag nu ordentligt dragit igång den seriösa träningen inför Cykelvasan 2013.

Men först en summering av året som gått! (2012 tror jag ordningsnumret var)

Gjort något 2012 du aldrig gjort förut?
-Varit i Rom med familjen. Fyllt 30. Köpt lägenhet. Tagit lån. Fasen vad vuxet allt låter, får kontra med att jag ju faktiskt gjort comeback vilket ju måste vara ganska barnsligt.

Blev någon vän föräldrer 2012?
-Min bästis Micke fick en Ronja. Min kusin fick en Anton. Tror jag. Skitpinsam fråga ju, nästa!

Vilka länder besöktes?
-Italien, Danmark, Tyskland, Nederländerna, Belgien och Spanien!

Favoritprogram på teve?
-På Spåret! Men det är nog tidlöst. Såg även hela första och andra säsongen av Game of Thrones.

Största musikaliska upptäckten?
-Kent - 999. Kid Cudi - Pursiut of Happiness. Har även nu börjat lyssna på Kents senaste låt, men den får väl hamna på 2013-listan då.

Bästa boken?
-Pinsamt igen, men jag har nog aldrig läst så lite böcker som 2012. Säger Nacht über den Wassern, men den var egentligen inte så bra, och på tyska...

Största framgången?
-Att kunna genomföra en veckas träningsläger i Spanien. Ni som inte var där; det var steinhardt. Och min rygg fixade det!

Största misstaget?
-Ångrar inget jag gjort.

Men nu blickar jag framåt istället och ger er en bild från dagens 3h 21 min långa distanspass.


Skitdålig bild jag vet. Men jag testade en ny vattensäker mobilficka. Väldigt vattentät, men inte superbra att fota igenom den.

Så nu har ni nått slutet på 2013 första inlägg. Och början (ja jag har smygbörjat lite) på resan mot topp 10 på Cykelvasan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar