torsdag 17 januari 2013

Dubbelpass och tävlingsdebut

När snön nu med full kraft kom tillbaka har jag åkt en hel del skidåkning. Bra för pumpen och otroligt kul för hjärnkontoret. Även cykling, spin, styrka och TC har hunnits med. Träningen är mera styrd nu efter nyår och inga pass är lite-lagom-hitte-på-något-pass. Allt har en tanke. Man har inte obegränsat med tid.

 
Crescent har inte bara orangea cyklar, de har även ett tillbehörsmärke som heter Tec. Därifrån kommer jag bland annat få hjälmar, byxor, tröjor, armvärmare, benvärmare o.s.v. Hjälmen på bilden kommer sitta på mitt huvud men i vitt.

Vad händer mer då? Jo jag har av nån anledning som jag inte har nån bra förklaring till anmält mig till DM i Landsbro. Jag ska köra 30 km fristil på skidor mot åkare som Marcus Hellner, Petter Northug, Dario Cologna och Tobias Angerer. Eller så läste jag fel startlista. Men allt det andra stämmer i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar