onsdag 10 mars 2010

Jönköping

Har kommit tillrätta här hemma i min lägenhet ganska fort. Ägnade 45 min åt att skotta garageuppfarten för att få fram bilen innan jag kunde åka och handla. Otroligt vad snö det är här i Sverige. Och då har tydligen en hel del redan smält bort.
I alla fall... Kom iväg och handlade och har nu ett välfyllt kylskåp samt skafferi. Syndade med att köpa en påse chips, men känner mig värd det efter 3 veckors hårdträning.

Ska starta igång träningen lite lugnt nu med ett gympass imorgon. Vill inte ut i kalluften riktigt än.

Puls- och höjdkurva från tävlingen i söndags. Medelpulsen var 182 (89% av max). En mycket bra tävling för mig. Nu ska jag köra igång lite mera tävlingsinriktad träning så jag är ännu snabbare när den tyska cupen drar igång.

Enligt Dagens Nyheter befann jag mig tydligen helt rätt när jag var på Cypern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar