söndag 19 december 2010

Förpliktigande outfit

Har idag kämpat mig runt 4 varv på Hallbys 4 km slinga. 10 cm nysnö gjorde att det var tuungt att skejta idag, men bra för pumpen (samt även för de flesta muskler i kroppen). Testade en ny provkollektion från Craft. En dräkt som verkligen ställde krav på mig.

Ser man ut som man kör för svenska landslaget får man tamejtusan inte bli omkörd i spåret. På sista varvet hörde jag att det låg någon i ryggen på mig, jag pressade mig till gränsen för att inte bli akterseglad och lyckades hålla honom bakom mig. Det visade sig senare vara Mats Lindau som flåsade mig i ryggen. En gammal elitcyklist som bland annat kört Postgirot Open samt i landslaget vid flertalet tillfällen.

Nu har jag sett det svenska mixlaget segra i skidskyttestafetten. Grymt ryck av Bergman på sista sträckan! Lite som jag i sista backen på Hallbyspåret...

Vidare kan jag berätta att jag även blivit godkänd av Friskis och ska bli spinledare! Wiihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar