söndag 27 juni 2010

Hörtingerum

I Hörtingerum, som är klassisk Västervikisk mountainbiketerräng, kör man backträning. Jag var där idag med min farsa och spurtade runt 6 varv i hettan. Nästan obligatoriskt att träna där när man är på besök hos föräldrarna.
Hade skapliga varvtider men tyckte jag körde för långsamt näst sista varvet så fick tugga taggtråd sista varvet för att förbättra tiden. Slog till med bästa varvtiden då. Än finns det lite kräm i benen.

Åker tillbaka till Jönköping ikväll efter att ha packat bilen full med cyklar och en kista som min mormor haft och som nog gör sig väldigt bra i min lägenhet. Funderar också på en ny soffa. Antagligen är den lite för stor för min lägenhet, men jag tänker ju å andra sidan inte bo där alltför länge till.

Nu ropar Tyskland - England-matchen på mig! Bis morgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar